Heel veel groene bomen. - Reisverslag uit Larvik, Noorwegen van Jacqueline Groot - WaarBenJij.nu Heel veel groene bomen. - Reisverslag uit Larvik, Noorwegen van Jacqueline Groot - WaarBenJij.nu

Heel veel groene bomen.

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

16 Juli 2017 | Noorwegen, Larvik

Van Larvik via Arendal door de bergen naar Egersund. Saai! Haha. Ik kan geen (dennen)boom meer zien! Dan gaan die kilometers hier wel erg længzøm. Haha.
Het was dusdanig bochtig en heuvelig dat het voor mij ook geen optie was om zelf te rijden. Als je zelf rijdt ervaar je zulk soort trajecten echt anders.
Daarna stukje langs de zuidkust gereden. Deels gepolijst gesteente, deels fijn zandstrand met duinen (niet met helmgras maar met gras en bloemen). Even gestopt bij het strand Orresanden op de Jæren-route. Het water was er bijzonder blauw en helder!
Inmiddels neergestreken in hotel in Stravanger, Scandic Stravanger City (bij de haven), waar we om te beginnen eigen wijn en peppinda's nuttigen. Zo even 'de stad' in om nog wat te eten.
Zie de fotootjes. :D

• 18 Juli 2017 - 11:48

Loes:

Leuk :) Nee we zien hier geen foto's bij. Ze staan onder het kopje foto's

Jacqueline

Ik maak dit profiel aan met het oog op de aankomende roodtrip die Willem en (een gedeelte van de rit Max) en ik gaan maken naar Noorwegen. We vertrekken 14 juli 2017 richting de Noordkaap.

Actief sinds 10 Juli 2017